, ,

Morciaszowa tapeta - maj


Postanowiłam spróbować swoich sił w zabawie z grafiką i przygotowałam dla Was tapetę na maj. Nie będę ukrywała, że to pierwsza z moich prób i jestem pewna, że jeszcze dużo pracy przede mną. Kto jednak nie ryzykuje, nie pije szampana, prawda?

Przyznam się bez bicia, że poszłam na łatwiznę i wykorzystałam zdjęcie z jednego z darmowych stock'ów, aczkolwiek obiecuję, że z czasem postaram się udostępniać tapety stworzone ze zdjęć zrobionych przeze mnie (jak tylko nauczę się robić idealne zdjęcia). Chodzi mi jeszcze pomysł po głowie, by tworzyć tapety z kalendarzem na dany miesiąc, ale to chyba na razie pieśń przyszłości. Póki co, mam nadzieję, że moja pierwsza tapeta nie odstraszy Was zbytnio, a zieleń odrobinę Was uspokoi i pomoże znaleźć wewnętrzny spokój. :)

Oczywiście wszelkie uwagi (konstruktywnej krytyki nigdy nie za wiele) mile widziane. Proszę jednak o wyrozumiałość i obiecuję, że kolejne tapety będą coraz bardziej dopracowane. Jeśli macie również jakieś pomysły co do motywów, koniecznie się nimi podzielcie!



0 komentarze :

Prześlij komentarz