, ,

Co mówią, a co myślą kobiety?


Już od zarania dziejów mężczyźni pragnęli lepiej zrozumieć otaczający ich świat i to właśnie oni wiodą prym w grupie wynalazców. Nie ma jednak czym się irytować Drogie Panie. Otóż naszym wspaniałym i jakże genialnym mężczyźnom przez ponad 2000 lat nie udało się jeszcze "rozgryźć" nas samych - kobitek.
I na nic tu nie zdali się wielcy myśliciele, na nic niedoścignieni szpiedzy, na nic złote myśli, które przechodziły z ojca na syna... Kobiety rozszyfrować całkowicie się nie da.

Jak z tym żyć?

Należy pamiętać, że rozumienie płci pięknej nie jest wcale awykonalne. Tak naprawdę wystarczy być bacznym obserwatorem i dobrym słuchaczem. Niby proste, a jednak co chwila słyszymy od naszych Panów "Kobieto, o co Ci znowu chodzi?". Dlatego też postanowiłam wyciągnąć pomocną dłoń i uchylić rąbka tajemnicy, o jakże skomplikowanym toku myślenia kobiet.

Co mówimy? Co myślimy?
Nie. Nie.
Tak. Tak.
Nic mi się nie chce. Zrobisz to za mnie?
Nie mam w co się ubrać. Pomocy! Nie mam pomysłu w co się ubrać. 
Już mi przeszło. Jeszcze jestem zła.
Nie obchodzi mnie to. Oczywiście, że mnie to obchodzi.
Nawet mnie nie denerwuj. Wystarczająco mocno już mnie wkurzyłeś.
Nie jestem zdenerwowana. Oczywiście, że jestem zdenerwowana!
Rób co chcesz. Mam nadzieję, że zrobisz to po mojemu.
Domyśl się. Ile razy mam Ci to powtarzać?
Źle się czuję. Przytul mnie.
Kochasz mnie? Przytul mnie. / Pocałuj mnie.
Jestem gruba. Powiedz, że nie jestem gruba.
Mam chęć na coś słodkiego. Skoczysz do sklepu po ciasto, czekoladę, batonika - cokolwiek?
Dobrze wyglądam? Doradź mi. Może mam założyć coś innego?
Nudzi mi się. Zaproponuj coś i mnie przytul.
Nic mi nie wychodzi. Pociesz mnie i przytul.
Mam wszystkiego dosyć. Pociesz mnie i przytul.
Ryczeć mi się chce. Pociesz mnie i przytul.


Ale uwaga, uwaga... Żeby nie było za łatwo należy pamiętać, że każda kobieta jest inna a powyższa ściąga nie powinna być traktowana jako pewniak. Najlepiej (i najbezpieczniej) jest po prostu uważnie słuchać swojej ukochanej i starać się jak najlepiej ją poznać.


Powodzenia! :)


2 komentarze :

  1. Świetne zestawienie, praktycznych porad dla naszych mężczyzn. Muszę pokazać mężowi aby ułatwić mu rozszyfrowywanie mnie i żeby już nigdy nie twierdził, że mój foch jest o nic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieta ZAWSZE ma powód, dla którego się złości - tej wersji należy się trzymać. :) Najważniejsze by mężczyzna wiedział jak się zachować i co zrobić by uspokoić sytuację - zamiast nieświadomie dolewać oliwy do ognia. Poza tym nie od dziś wiadomo, że kobiety potrzebują duuuużo czułości, a rzadko przytulana kobieta to zła kobieta. :)

      Usuń